Examenstunt

Wij zijn een sportklas en hebben een coole mentor van 26 jaar waarbij ne vrijwel alles kan flikkken. Weet iemand een leuke examenstunt? Want dit is ons examenjaar en we willen graag afsluiten met iets geweldiga grappigs.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Paar dekzeilen halen, dit door de gang, aula whatever leggen en vervolgens vol slagroomspuiten en een schoolkampioenschap slagroombuikglijden organiseren :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Auto op kisten zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de plastic tasjesfabriek restrollen plastic halen, en daarmee enorme strikken om de auto's van de leraren heen leggen.

Na afloop wel alles netjes in de plasticrecycling doen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beste stunt is er een waarbij iedereen lol heeft en naderhand ook de rotzooi opgeruimd wordt door de stunters zelf.
Toevallig een vijver bij ne school? Allemaal met rubberbootjes erop!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons op school wachtten ze tot de bel ging, en sprongen ze allemaal uit de bosjes met grote water pistolen en bakken water en van die gekleurde-slierten-pistooltjes (ik weet niet meer hoe dat heet) en beschoten ze alle andere leerlingen. xD

Toegevoegd na 3 minuten:
Ohja, en ze legden zeep op de grond van de hal en de aula, waardoor iedereen uitglee xD