Zou een vraag stellen niet worden beloond in plaats van punten aftrekken?

Je krijgt -3 punten als je een vraagt stelt, maar het is toch juist goed als je een vraag stelt. Dan hou je de site levend?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Wanneer je de vraag weer sluit, krijg je die 3 punten er weer bij. Dit is om te bevorderen dat vragen gesloten worden en niet voor altijd open blijven staan. Ook zit er zo een beetje een limiet aan het aantal vragen dat iemand tegelijkertijd kan stellen, anders wordt het chaos.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Eigenlijk wel, maar deze hele site deugt toch voor geen meter. Vragen over Limburgers worden constant verwijderd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De punten krijg je weer terug als je je vraag sluit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee want dan krijg je de onzinnigste vragen die nooit worden gesloten. dus weer een extra taak voor de mod's om dat op te schonen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je krijgt je punten terug als je je vraag sluit
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je krijgt de punten weer terug als je de vraag sluit ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je krijgt pas weer die drie punten terug als je je vraag sluit en een beste antwoord hebt geselecteerd.