Hoe kom ik op gang?

Als ik een vrije dag heb, vind ik het heel moeilijk om op gang te komen. Vaak lig ik maar een beetje op bed. Hoe kan ik toch zorgen dat ik op gang kom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik heb t zelfde probleem behalve laatst: ik had me in de dag vergist en ontdekte dat ik vrij was toen ik aan t ontbijt zat. Dus mijn tip: je vergissen! Of toch gewoon discipline...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, ik zal het eens proberen! Leuk antwoord

Andere antwoorden (2)

de dag voor je vrij hebt ga je bedenken wat je allemaal kan doen op de dag dat je vrij bent

maak er een lijstje van maar sta jezelf ook toe om lekker uit te slapen een rustig te ontbijten en zo begint je dag al goed en kan je de dingen doen die je op je lijstje hebt staan

en het geeft een goed gevoel als je de zaken op je lijstje af kan vinken

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker lui op je vrije dag mag.

Maar als je dingen plant die je heel leuk vindt, dan wil je er best wel uitspringen als de wekker gaat. Ben het eens met reactie 1.
Dingen waarop je je verheugt: dagje naar je vriendin, winkelen met je moeder, paar dvd's kijken, naar een museum, sauna of iets dergelijks. Heerlijk om naar uit te kijken!
Het gaat erom dat de dag naar jouw tevredenheid dorbrengt. Misschien IS dat voor jou wel langzaam op gang komen en een beetje thuis tuttelen. Ook goed!

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus gemotiveerd een dagbesteding voor de boeg en je probleem is opgelost. Als je ergens zin in hebt weet je waarvoor je opstaat!