Waarom loopt dokter House zo moeilijk? Ik heb wat afleveringen gemist .....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5.9K

Antwoorden (5)

Als ik het goed heb heeft hij een ziekte in zijn been en mist hij iets van een bovenbeen spier Ik vind het een leuke serie maar kijk ook niet altijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk da tie een motoongelukje gehad..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bloodhunt36
13 jaar geleden
Ja motor ongeluk ja
Ik heb ''de wond'' een x gezien in een aflevering.
ik weet ook de oorzaak niet maar het zag er niet al te fris uit..
Misschien staat het op Google? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hij heeft een spierprobleem en hij wilde dat niet operatief laten verwijderen, vandaar de pijn! Er is een spier die 'dood' is en daarom loopt hij mank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dr. House heeft een infarct in zijn been gehad, waardoor hij een dode spier kreeg. Door het weghalen van die dode spier kan hij een deel van zijn been niet meer gebruiken en heeft hij chronische pijn.