Ik moet leren maar ik stel het de hele tijd uit. hoe voorkom ik dit? en ga niet zeggen dat ik het gewoon moet doen want dat helpt niet!! help me plz.!

wat de vraag al zegt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je kunt met jezelf een beloning afspreken, die je krijgt als je het hebt gedaan. Bijv. dan mag je dat pak chips leeg eten, of dan mag je dat truitje kopen, of dan mag je weer sporten... iets wat jij fijn vindt.

Als je denkt dat je je er niet aan gaat houden, schakel dan iemand anders er bij in, bijvoorbeeld een vriend(in). Die geef je dan het beheer over jouw beloning. Dus bijvoorbeeld de zak chips, je pinpas (alleen bij een zeer vertrouwde vriend(in) doen!!) of je sportkleren...

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Denk je dat het vak waarvoor je moet leren makkelijk is voor je? Want als ik een vak makkelijk vind, neem ik ook niet de moeite om het te leren en laat ik de toets op me afkomen omdat ik toch weet dat ik er een voldoende voor haal:) maar als je echt een goed cijfer wilt halen denk gewoon: even volhouden, lees het even door en morgen zal het weer voorbij zijn als je de toets achter de rug hebt=D