Heb ik recht op urgentie?

Ik ben een moeder (20) van een dochtertje (6 mnd) en getrouwd. Ik woon nog thuis bij mijn ouders en heb een broertje die onhandelbaar is, dit is niet goed voor de opvoeding van mijn dochter heb ik recht op urgentie?

Toegevoegd na 6 dagen:
Mijn dochter was niet gepland en de mijn broertje heeft al hulp.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Vermoedelijk niet. Als je het zeker wilt weten: neem contact op met je gemeente, die kan je meer vertellen.

Toegevoegd na 6 dagen:
Je toevoeging verandert niets aan de feiten - vraag info bij je gemeente, maar ik vermoed nog steeds dat je niet in aanmerking komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat lijkt me niet.
Je broertje en moeder zouden pedagogische begeleiding aan moeten vragen. Jij zelf han je inschrijven bij de woningbouw, maar de situatie zoaks je hem nu omschrijft is verre van schrijnend. Bovendien weet je al langer hoe het er bij jullie thuis aan toe gaat, je wist dat je een kindje zou krijgen. De situatie is niet opeens ontstaan, je had al veel eerder actie kunnen (moeten) ondernemen. Sorry.