met welke types mogen je kleine zusje niet! thuis komen?

en wat doe je dan als ze er wel mee thuis komt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Er is wat mij betreft maar één "type" dat je zo ver mogelijk van je zusje weg moet proberen te houden en dat is het type dat haar ongelukkig maakt. Wij waren vroeger met drie meiden thuis en het is wel eens voorgekomen dat mijn jongste zusje helemaal hoteldebotel was van een foute knul. Fout in die zin dat hij haar vertelde dat zij de enige voor 'm was maar daar elk weekend (hij ging dan naar zijn ouders, zo'n tweehonderd kilometer verderop) ging stappen zogenaamd met zijn vrienden. In werkelijkheid hield hij er meerdere relaties op na. Natuurlijk verteld aan mijn zusje maar verliefd als ze was wílde ze een en ander gewoon niet zien. Ben toen met een goede vriendin een keer stilletjes naar Goes gegaan en toen we hem daar in een cafe gevonden hadden heeft mijn vriendin hem verleid en een paar mooie foto's gemaakt van haarzelf en meneer de overspelige die volledig voor zichzelf spraken. Nadat de boosheid van mijn zusje een beetje was gezakt (ze vond het echt niet kunnen wat we gedaan hadden) heeft ze hem nog één keer gebeld. Om te zeggen dat ze hem nooit meer wilde zien.

Met types die geen respect tonen voor haar of andere familie.

Loverboys! Vriendelijk met de heren zijn als je zusje erbij is, maar één op één duidelijk maken aan de heren dat ze niet zomaar uitgaan met een leuke dame, maar dat die dame in de gaten wordt gehouden door een grotere sterke broer... Binnen de marges natuurlijk; uiteindelijk zal je je zusje haar eigen keuzes moeten laten maken

Wie ben ik om mijn keine zusjes leven te bepalen? Daar zou ze dus vrij in zijn. Of ik het nou leuk zou vinden of niet.

een drugsverslaafde, bajesklant, oplichter...etc. laten verdwijnen..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100