ik zoek een boortje nodig,niet de dremel boortje,1mm ik wil mijn autoruit zelf herstellen maar heb de juiste boor nodig

ik wil mijn auto ruit zelf herstellen maar heb de juiste boor nodig

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

En dat ga je zelf doen? Vink spannend. Het is geen moeilijke klus maar je hebt denk ik wel het juiste gereedschap nodig. Zo'n boor moet je goed op de ruit kunnen fixeren met een zuignap enzo. 1mm boortje is zo bij de hardware store te halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
glasbooren zijn bij de betere ijzerwarenhandels te bestellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het zeer onveilig is omdat soort dingen niet aan een specialist over te laten. Een ruit repareren zijn de kosten niet, en je spaart gereedschap uit.
1 mm boortjes zijn overigens bij elke gespecialiseerde ijzerwarenwinkel te koop.