schoolreisje

Wie weet een leuke plek om naar toe te gaan met peuters????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In welke plaats/provincie zoek je? Welk budget heb je? Ik denk dat je niet te ver wil reizen met een peuterklasje, dus is het handig om wat meer info te geven

Antwoorden (5)

- het bos
- kinderboerderij
- gewone boerderij om lammetjes en kuikens te kijken
- (grote) speeltuin
- klein dierenparkje in de buurt (hobbyist)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Walibi world
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met peuters naar Walibi???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker goedkoop, hoef je alleen een bus voor de heenreis te regelen
Kabouterland in Exloo

http://www.kabouterland.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Linnaeushof is erg leuk, weet ik uit ervaring. Peuters willen het liefst gewoon lekker de hele dag in een speeltuin doorbrengen.

Linnaeushof is een grote speeltuin achter de duinen bij Zandvoort waar je kunt spelen op meer dan driehonderdvijftig speeltoestellen en attracties. Er is een speciale peuter- en kleuterspeeltuin. Ook is er een reuze zandspeelplaats. Mocht het gaan regenen dan is er een overdekte speeltuin. Nieuw is de waterspeeltuin. Het leuke van Linnaeushof is dat er bij de attracties geen grote wachtrijen staan (Bennebroek).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juliana toren in Apeldoorn.