Ik heb een emmer witte latex en het moet fuchsia roze en fel groen worden. Iemand tips welke kleuren en hoe ik moet mengen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Je kan de emmer meenemen naar de bouwmarkt en het daar laten mengen tot de gewenste kleur. Er zijn ook flesjes te koop waarmee je zelf thuis kunt mengen, maar ik weet niet of dat gaat lukken met de kleuren die je wil aangezien dit erg felle kleuren zijn. Dus ik zou ermee naar de bouwmarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt bij Praxis flesjes kleur kopen speciaal om te mengen door witte Latex. Verleden jaar zelf gedaan, het resultaat was erg mooi. Je roert het er goed doorheen, steeds een drupje meer, tot je de gewenste kleur hebt. Dus dan kun je het ook zo licht of fel maken als je zelf wilt. Dat flesje was iets van 3 euro, voor een emmer met 10 liter dacht ik.