Allemaal wit slijm ?!

Pas ging ik naar de wc, en toen hing er allemaal wit slijm achtig iets in me onderbroek :$
wat kan dit zijn?

Toegevoegd na 46 minuten:
Ik ben 14 & een meisje &al ongesteld ;)

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit heet afscheiding. Iedere vrouw heeft hier last van. Sommige meer dan de ander. Niks ernstigs zolang het wit blijft.

waarschijnlijk zit je op je slijmpiekdag! raar woord, maar dat is het moment ongeveer dat je waarschijnlijk je eisprong hebt. Elke vrouw kan rond de eisprong een duidelijk omslagpunt van de eigenschappen en hoeveelheid van het slijm vaststellen. Het omslagpunt is op de slijmpiekdag. Het slijm kan gedurende de cyclus ongeveer zo veranderen: Droog of geen gevoel ;Slijm niet zichtbaar Vochtig gevoel; Slijm zichtbaar (troebel, wit, gelig; niet-rekbaar en dik, romig, brokkelig, kleverig of taai-elastisch) Meer slijm Slijm zichtbaar (glashelder, doorzichtig, licht-gelig, met witte slierten; rekbaar, glad, glibberig) Soms: Nat gevoel - Slijm zo vloeibaar als water en niet zichtbaar Minder tot geen slijm Slijm zichtbaar (troebel, klonterig; niet-rekbaar) Droog gevoel Geen slijm zichtbaar Eisprong rond slijmpiekdag De slijmpiekdag is belangrijk omdat die aangeeft wanneer de eisprong is. De slijmpiekdag komt er aan, als je bij het afvegen slijm in je vagina voelt. De vagina-ingang voelt dan slijmerig en glibberig. Als je je afveegt, zit er op het wcpapier elastisch slijm waar je draden van kunt trekken. Op de slijmpiekdag is het slijm op zijn rekbaarst. Dat weet je pas de volgende dag, als je ziet dat het slijm minder rekbaar is. In de periode 2 dagen voor tot 2 dagen na de slijmpiekdag heb je normaalgesproken een eisprong. Na de slijmpiekdag moet je dus nog 3 dagen wachten met geslachtsgemeenschap om een zwangerschap te voorkomen.

Ik weet niet hoe oud je bent en of je al ongesteld bent? Als je nog niet ongesteld bent geweest, dan is dit een voorbode. Vaak komt er eerst wat wit slijm en niet lang erna wordt je ongesteld. Ben je al wel ongesteld geweest, dan is het afscheiding. Zolang het niet heel veel is en het is helder van kleur, is het normaal. Heb je het vaak en veel, dan kan het eventueel een schimmelinfectie zijn. Dan zou ik aanraden om even naar de huisarts te gaan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100