kleverig kinderklei

Weet iemand of er wat tegen te doen is als kinderklei gaat plakken aan vingers etc? Eerst plakte het niet, en met andere stukken is dat ook niet zo, maar na verloop van tijd gaat het erg plakken. Iemand ervaring hiermee, en weet misschien oorzaak en/of oplossing? Of is er dan niets anders meer aan te doen dan weg gooien...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
6K

Antwoorden (1)

Misschien is het te oud geworden.
Je kunt proberen of het scheelt als je er zelf een klein scheutje olie doorheen kneedt (eerst bij een klein stukje proberen, als dat goed werkt, de rest ook zo behandelen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo, ik heb het geprobeerd met olie maar helaas niet gelukt. wel bedankt voor je reactie. Heb de klei maar weggegooid... Denk dat er niets aan te doen is en hij 'op' of vuil is geweest..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Balen!