Hoe worden alle kippeneieren in een broedmachine bevrucht? Het gaat om honderden eieren!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (5)

door de haan
eieren worden opgespaard tot een bepaald aantal

Toegevoegd na 7 minuten:
je moet wel zorgen dat de haan al een aantal weken bij de hennen loopt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor bevruchting is echt de haan nog nodig, de kippen hebben voordat de eieren weggenomen worden, het plezier met vader haan mogen meemaken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voordat de eieren gelegd zijn zijn ze al bevrucht
een ei kan niet meer bevrucht worden nadat het gelegd is

dus de bevruchting vindt plaats voordat het ei uit de kip komt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er lopen een aantal kippetjes met een haan.
Ze bedrijven de liefde.
De weken daarna legt de kip eieren, die gaan de broedmachine in et voila.
Kuikens all over the place.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De eieren worden voordat ze gelegd zijn, al bevrucht door de haan.
Als een kip ze zelf uit gaat broeden, is ze er ongeveer 21 dagen mee bezig. Ze legt in die dagen geen eieren.
Daarom worden de eieren in de broedmachine uitgebroed zodat de kippen direkt weer eieren gaan leggen, zo krijg je in een kortere tijd veel meer eieren, dus kuikens