Extra beeldscherm aansluiten op mac?

Kan ik een extra beeldscherm aansluiten bij een macbook pro? Bv. wanneer ik met muziek werk is dit wel handig. Ik zou hem willen aansluiten op een LG flatron m2294d-pz. Hoe moet dit? Welke kabels nodig etc?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Dat kan zeker. Je hebt alleen kabeltje nodig tussen je MacBook en de kabel die bij je monitor geleverd zit. Zie de bron voor een link naar het kabeltje. Daarna is het inpluggen en klaar. Je MacBook herkent zelf de monitor en stelt de goede resolutie in.