Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat ik na het tandenpoetsen wittig slijm in m'n mond krijg?

Na het tandenpoetsen heb ik weleens van dat witte slijm/velletjes in mijn mond. Ik heb verschillende tandpasta's gebruikt maar de Pro Expert tandpasta van Oral B spant echt de kroon. Weet iemand wat dit is en hoe ik ervan af kom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
8.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Heb ik ook last van. De meeste tandpasta's leggen een filmlaagje over je tanden, om deze zo te beschermen. Helaas blijft dit filmlaagje ook aan de binnenkant van je mond en op je lippen zitten, ik peuter ze er zelf weer af, het maakt ook niet uit trouwens, hoe vaak je je mond spoelt, want dat helpt niet. Schijnt ook niet goed te zijn, want tandpasta werkt na in je mond (fluoride) dus gewoon paar keer goed uitspugen is beter dan helemaal uitspoelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heb je, zoals velen bij Oral B's duurdere tandpastareeks een allergische reaktie op een bestanddeel. Ik heb er xelf ook last van bij Pro Expert. Niet bij hun goedkoopste. Probeer eens Elmex of Sensodyne. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding