is er een lijst van welk fruit je beter niet samen kunt eten of mixen?

ik weet dat er bepaalde vruchten zijn die je beter niet samen kunt eten/mixen, maar wie weet welke?
en melk kan ook niet met alles samen maar met wat niet? hoop dat iemand mij daarmee kan helpen, daar ik veel medicijnen slik, word er al veel afgebroken dus om enigszins nog wat naar binnen te krijgen hoop ik dat er iemand is die mij dit kunt vertellen.
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Antwoorden (1)

Ik heb wel eens gelezen dat het zuur in citrusvruchten(zoals grapefruit,sinaasappels etc.) de vitamines in ander fruit kunnen afbreken als je ze combineerd in 1 gerecht bijv. in een vruchtentaartje.
Verder weet ik er ook niets van!