Hoe kom je het snelst van een puistje af?

Ik heb al een paar dagen een puistje, en wil er graag vanaf!
In het midden zit trouwens iets hards, hoort dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Als ik crème enzo ga gebruiken helpt het niet ik laat hem altijd weggaan en als ie kapot gaat kan je er snel meer terug krijgen als hij echt weg moet voor een foto kan je camouflage gebruiken maar dat is niet zo goed voor je huid dus zou ik niet tevaak doen dat harde dan staat die volgens mij op zijn grootste punt en gaat daarna wegtrekken zo gaat het bij mij suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tandpasta erop doen voor je gaat slapen. Hij is dan de volgende dag nog niet weg maar wel uitgedroogd. De dag erna is ie wel weg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Clearsil?
Misschien werkt dat :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitknijpen en tandpasta op smeren dan droogt het lekker uit