Door ze te passen is de beste manier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop gewoon 1 losse uit een automaat is de gewone grote. Te klein koop je grotere, te groot koop je kleinere
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon standaard nemen. Past tussen de 10 en 20+ cm zonder problemen. Bij kleinere maten... tjah, dan neem je de kleine condooms.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het niet weet koop dan gewoon normale. Je komt er dan vanzelf wel achter als ze goed voor je zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omtrek is het belangrijkst bij een goed passend condoom. De lengte is minder belangrijk. Standaard is vaak goed, maar er zijn ook kleinere en grotere maten. Sommige mensen zeggen dat ze wel degelijk verschil voelen als ze te strakke of te ruime condooms dragen.

Op http://www.condoom-anoniem.nl/nieuws/130-condooms-op-maat staat onder stap 2 een uitklaplijstje. Selecteer daar de omtrek van je penis en zie welke nominale breedte condooms je 't beste zou kunnen nemen.

(nominale breedte wordt gebruikt als maat op de doosjes van condooms. Het is de breedte van 't condoom als 't plat op tafel ligt.)