is dit een mannetje of een vrouwtjes hamster?

het heeft 3 gaatjes.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
itsme
13 jaar geleden
twee neusgaten en een mond?

Antwoorden (3)

Vrouwtje wat vrouwen hebben ook 3 gaatjes zonder dordenken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een mannetjes hamster voel je heel goed de balletjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannetje of vrouwtjes hamster?(Syrische Hamster)
De enige betrouwbare manier om te zien of je een mannetje of vrouwtjes hamster hebt, is door te kijken naar de afstand tussen het geslachtsorgaan en anus. Bij mannetjes zit er meer afstand tussen en lijkt het meer op een ‘streepje’. Bij vrouwtjes zit het allemaal wat dichter op elkaar, en is het dus meer één gebiedje. Zeker als je ze dan met elkaar kan vergelijken zie je het verschil vrij duidelijk.

In makkelijke gevallen kun je het aan andere dingen zien: bij sommige vrouwtjes zie je tepels. De meeste mannetjes hebben een puntige kont en soms zie je balletjes. Maar al die dingen zijn onbetrouwbaar! Als je hamster geen puntig kontje heeft en ook geen zichtbare balletjes, kan het nog steeds een mannetje zijn, dan is het een mannetje dat (nog) niet zo duidelijk ontwikkeld is.