Zal de eerste vlooienmarkt van het seizoen drukker zijn dan de tweede? De rommelmarkt is elke week.

Het gaat hier om de Vlooienmarkt in Eelde.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als het een vaste markt is dan heb je kans dat de eerste markt drukker is. Als ik mijzelf naga dan kan ik altijd uitkijken naar een markt en ga dan ook wanneer die open is en als je dan eenmaal weer geweest bent het dan weer is zoals altijd en dan zoiets heb van nou laat maar gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heeft ook een beetje met het weer te maken.
Mooi weer dan vaak minder bezoekers,als dan wanneer het regenachtig is.
Maar degene die gaan willen die gaan altijd.
Vandaar dat je ook altijd de vaste bezoekers tegen komt op rommelmarkten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe wordt de rommel steeds ouder, waardoor het weer meer interessant voor rommelhandelaars is.

Maar persoonlijk geloof ik niet in 'wekelijkse rommelmarkten'. Die zijn me veel te commercieel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja; begin van het seizoen, mensen hebben het een paar weken gemist en het is relatief nu nog warmer weer dan later. Toeristen, uitloop vakantie.

Nee, want het kan ook liggen aan:
- de periode van de maand (salaris ontvangen)
- veel gezinnen druk in het begin van schooljaar
- Sinterklaas en Kerst lijkt me ook drukke periode voor vraag en aanbod.

Eigenlijk weet de organisatie dit het beste adhv cijfers.