Het is een CV wat net iets anders is dan
je andere CV.

Je kunt verschillende versies van je CV hebben.
Aangepast aan de soort baan, de organisatie, de wensen, van het bedrijf waar je solliciteert.

Je houdt dus een basis-CV aan, waarschijnlijk erg uitgebreid.

En je gebruikt
per sollicitatie een aangepaste versie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens Google bestaat een schaduw CV niet.

Twee mogelijke betekenissen:
- Een alternatief CV waarmee je voor andere functies interessant bent
- In de recruitment kan dit gebruikt worden voor mensen die wel hun CV op bv monsterboard zetten maar niet op zoek zijn naar een nieuwe baan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het gebied van sport (voetbal) wordt een schaduw CV ookwel een voorstopper genoemd.

Deze speler loopt telkens in de schaduw van de centrale verdediger. Hij zorgt ervoor dat deze centrale verdediger geen man hoeft te dekken dat hij zich voorledig kan contreren op de hoge ballen en het assisteren van de beiden vleugelverdedigers.

Ik raad aan om uw vraag iets duidelijker te stellen.
Waar heeft u het word aangetroffen bijvoorbeeld.