Weet iemand waar er goede gothic winkels zitten? Waar je van die korte jurkjes heb en van die corsetten enzo??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (3)

in leiden heb je dominia, in de breestraat.
13 jaar geleden
Londen heeft ook leuke alternatieve kleding, ze hebben meerdere winkels door het hele land.
13 jaar geleden
In Eindhoven zit er eentje in de buurt van de Centrale Bibliotheek, een paar straatjes ervan af. In Utrecht zit er een in de buurt van het station, in de buurt van de Oudegracht. De namen weet ik zo uit mijn hoofd niet.

Toegevoegd na 50 seconden:
En er is natuurlijk de webwinkel Large, waar ze heel veel gothic-kleding hebben.