Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft pil een goede werking op mij?

Mijn menstruatie begon zondag maar wel heel weinig ik wou beginnen met de pil, dus heb ik er een op zondag genomen, maar nu ben ik echt super weinig ongesteld geweest wel iets langer dan normaal maar wel gewoon weinig en nu ben ik klaar met mijn menstruatie. Als ik nou vandaag sex heb met mijn man, kan ik dan zwanger raken? (Heb wel elke dag me pil genomen.) en komt het door de pil dat ik zo weinig heb gebloed.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
460

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Door de pil kan het zijn dat je hormoonhuishouding een beetje in de war is. Als dit de eerste keer is dat je de pil slikt raad ik je af gemeenschap met je man te hebben. De pil heeft tijd nodig om goed te gaam werken. Het betekent niet per definitie dat je zwanger raakt, maar het risico bestaat. Gebruik een condoom. Houd je aan de stopweek en slik de pil elke dag. Dan word je regelmatiger ongesteld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding