Wat te doen met collectors-item?

Van een oom heb ik iets aparts gekregen:een LP uit 1977.
Geen gewone maar een herinneringsalbum nav de dood van Elvis Presley dat jaar.Een picture-disc met tribute- songs van allerlei artiesten uit verschillende landen.Ik hoorde dat zoiets best wat waard kan zijn! Ik wil het bestverkopen:maar:hoe en waar?
Ik gun het iemand die zoiets graag wil hebben(een echte fan?!)
Ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken.Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Het beste antwoord

Je kunt een advertentie zetten in een muziektijdschrift als bijvoorbeeld OOR. OOR wordt goed gelezen door heel veel muziekliefhebbers. Grote kans dat je reacties krijgt.

Voordeel van zelf een advertentie zetten boven de plaat aanbieden aan een winkel is dat je er veel meer voor kan vangen. De winkel wil immers er ook goed aan verdienen.
Bronnen:
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey,bedankt!
Ook een goed idee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit lijkt me het beste antwoord en de beste optie voor mij omdat dit blad specifiek voor muziekliefhebbers is en er geen sprake is van winst maken,wat bij een winkel wel het geval is.

Andere antwoorden (3)

In utrecht heb je een Elvis Presley winkel ( of een winkel wat veel spullen van elvis verkoopt) het bevindt zich op de amsterdamsestraatweg misschien kan je even bellen en info winnen of ze m vn je willen overkopen? Winkel heet elvis corner en er is ook een site van hun www.elviscorner.com succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou ook via koop- en veilingssites kunnen proberen. Bijvoorbeeld Marktplaats of Ebay. Er zijn ook vele andere soortgelijke sites.
De album zo nauwkeurig mogelijk beschrijven.
Als je het op een veilingsite zet, zou ik er wel een minimum verkoopprijs bijzetten. Want als iemand een (te) laag bod uitbrengt moet je hem evengoed aan de bieder verkopen. Op Marktplaats ben je niet verplicht om te verkopen als je de biedingen te laag vindt.
Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zou er ook foto's bij plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga ik ook proberen.
Bedankt.!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel succes! Laat je weten hoe het afloopt? ;-))
Niet op marktplaats zetten. Kijk op ebay of je hem vaker tegen komt en plaats hem ook op ebay.