Ik heb er wel eens iemand een tissue door heen zien halen en toen kwam er inderdaad weer schuim. Maar goor is 't wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een sigaretten vloeitje heen en weer beweegt door het bier, komt het schuim weer op.
13 jaar geleden
Als er geen schuim meer in het bier zit, moet je een koffiefilter zakje er even in dippen, en daar is het schuim weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allereerst moet je zorgen dat je bierglas goed vetvrij is en dat kan door het glas goed af te wassen met soda. Als het bier te lang staat kan het doodslaan maar dan kan je er ook wat suiker in doen, probeer maar en moet je eens zien wat dat gaat schuimen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het bier in het glas dood is...zet een mes erin en een tik op de bovenkant geven, zodat je bodem een tik krijgt
moet maar eens kijken hoe mooi het weer schuimt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon overschudden in een ander glas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mn vriend doopte er een keer een bierviltje in, het ging schuimen, maar je hebt wel minder zin in je bier omdat je aanneemt dat het viltje vies is(de smaak was echter niet anders)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een koffiefilter zoals hierboven genoemd is inderdaad schoon en werkt goed. Andere optie met leuke resultaten is een niet gekookte spaghettistengel in je bier dopen. Tip: doe het boven een kom of boven het aanrecht...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien, net als een ei, even laten schrikken?