waarom worden er 3 punten afgetrokken bij sommige vragen die ik stel?

Dat snap ik niet echt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Bij mij worden soms punten afgetrokken omdat het een meningsvraag is volgens goeievraag.nl.
Opzich hebben ze dan ergens wel gelijk, maar ontzettend veel vragen die hier gesteld worden vragen ergens om een mening. Pas stond er een vraag over wat lekker is op pannenkoeken. Dat bleef wel staan... Ik snap het ook niet helemaal. Misschien is de ene werknemer van goeievraag strenger dan de andere? ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

dan is jouw/uw vraag al gesteld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je vraag is al gesteld, bevat grof taalgebruik of is makkelijk te vinden op google, ook rare vragen worden vsn deze app/site verweiderd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zal je vraag wel te makkelijk zijn. Sommige mensen vragen alles hier voordat ze ff googlen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gebeurt bij elke vraag die je stelt, je krijgt ze terug wanneer je je vraag sluit.