Ik ben bang voor mn huisarts

Ik ben heel erg bang voor mijn huisarts en er is geen andere in de buurt wat nu??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Amadea
13 jaar geleden
Nu zal ik jou een antwoord geven zoals jij antwoord geeft op vragen van anderen:
Niet bang zijn!
itsme
13 jaar geleden
verhuizen denk ik

Antwoorden (2)

Wat is de reden ? En als het echt zo erg is moet je toch naar een andere gaan. Zitten er niet meerdere in de praktijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag mijn hond lenen als je naar hem toe gaat . Weet zeker dat je huisarts dan heeeeel beleefd tegen je zal zijn !