Ik knak altijd met mijn vingers, hoe kom ik hier van af?

Ik knak nu zo'n 3 jaar met m'n vingers, iedereen vind het vreselijk irritant en ik heb vaak zelf niet eens meer door dat ik het doe.. hoe kan ik mezelf dit afleren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Dunne handschoenen dragen, dan kun je niet meer zo goed knakken en je hoort al helemaal niets. Zal het vanzelf minderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plak punaises op de bovenkant van je vingers. Hou je vanzelf op