Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Externe harde schijf stuk. Waar laten repareren en wat zijn de kosten?

Niet laten vallen, lijkt even op te starten maar valt dan uit. Schijf zonder netstroomvoeding, alleen USB.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
587

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer eerst even op een andere pc, liefst met een actieve USB hub (los kastje met een eigen voeding) omdat die iets meer stroom kunnen leveren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

misschien heb je nog gerantie.
zech dat een (goeie) vriend het heb gedaan via verzekering.

Danny

Toegevoegd na 1 dag:
de verzekering gebruik je VEEL te weinig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geld die verzekering ook voor de reparatie van de bestanden die erop staan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat weet ik niet zeker maar onze laptop was ook stuk wand mijn kind had er drinken op gedaan an daarna geveunt en toen smolten de toetsen eraf en we kregen 200 euro(altijd makkelijk)gewoon proberen
Die dingen zijn volgens mij moeilijk/niet te repareren en anders is het waarschijnlijk duurder dan een nieuwe schijf dus als je geen belangrijke bestanden erop heb/had staan kan je beter een nieuwe kopen. Tenzij je nog garantie hebt natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn in dit geval wel belangrijke bestanden... Geld de garantie ook voor de reparatie van de bestanden die op de schijf staan denk je?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding