sommige muizenkorrels moeten aangeboden worden in een gesloten zakje. Mijn vraag, hoe kunnen muizen dit nou ruiken?

Het lijkt me dat het plastic zakje reukdicht is, dus hoe gaan de muizen dit vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Nee dus, ze ruiken het toch, ze knagen ook je zak brood open als je die ergens zou laten staan, is ook plastic.

Plastic is NIET reukdicht (mogelijk voor ons omdat wij niet zo goed ruiken).

Ik weet uit eigen ervaring de ultieme test: koop een stuk stinkkaas, je weet wel, die camembert achtige maar dan erger) , leg die in een plastic zak in je koelkast en doe de volgende dag je koelkast open: je slaat steil achterover van de stank!!!! (en dan ligt het nog in de koekast). Ik doe zulke kazen in 3 (!!!) plastic zakken om de lucht tegen te houden.