Waarom worden vragen die gesloten zijn na een of meer maanden, niet weg gehaald?

Waarom worden oude vragen die gesloten zin niet verwijderd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Omdat je nog wat aan die vraag kan hebben, ook is het zo dat dan niet steeds dezelfde vraag gesteld wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GV dient voor het delen en verspreiden van kennis. Oude vragen voldoen uitstekend aan dat doel. Ze verschijnen al snel in zoekmachines, zodat zelfs niet-GV-ers van onze kennis kunnen genieten. ;-)

Verder zorgt het laten staan van oude vragen ervoor, dat niet steeds weer dezelfde vraag voorbij komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het idee is, volgens mij, een hele grote vragen-databank op te bouwen. Waarop op een gegeven moment de situatie ontstaat dat bij eender welke vraag je intikt, de eerste link er één naar die vraag op GV is. Dat trekt (nieuwe) mensen en is goed voor de (advertentie)inkomsten denk ik.
Als je iedere keer vragen gaat weghalen, schiet dat niet op natuurlijk. Hoewel de meningsvragen op zich eigenlijk best van tijd tot tijd (liever niet wekelijks, maar eens per half jaar ofzo) 'ververst' mogen worden voor nieuwe deelnemers. Of geopend blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is dan weer het voordeel van het computertijdperk.
Je kunt zo makkelijk een archief opbouwen.
En wat is daar verkeerd aan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is toch altijd handig en zinvol om zo'n vraag op te zoeken dmv trefwoorden en er alsnog wat van te leren of informatie op te doen?

Het zou dus gewoon zonde zijn om gesloten vragen te verwijderen.

Het is ook juist gaaf dat wij op gv met z'n allen een steeds grotere lijst van beantwoorde vragen aan het opbouwen zijn!