Helpt het om voordat je gaat slapen buikspier oefeningen te doen? En is dat juist goed of slecht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Ik doe dat elke dag voor het slapen gaan op aanraden van mijn fysiotherapeut om mijn rugspieren te versterken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buikspieroefeningen om je RUGspieren te versterken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep! Door sterkere buikspieren worden de rugspieren minder belast. Ik werk met kinderen en til en buk dus heel veel en op deze manier verniel ik mijn rug niet maar nemen de buikspieren een deel van de last over..
Wat bedoel je of het helpt? Het kan in ieder geval geen kwaad. Ik doe het zelf ook zo nu en dan.