Waar moet je opletten bij het kopen van een keyboard?

Ik wil graag piano leren spelen. Kennissen van mij hebben een piano staan waar ik wekelijks op kan oefenen en voor daarnaast zat ik te denken aan een keyboard om thuis door te kunnen oefenen. Ik heb zelf alleen geen idee wat dan een juiste keyboard voor mij is. Iemand wel een idee of een tip uit ervaring??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Volgens mij voor kinderen mijnes kunnen goed mee spelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel ervaring, maar ik weet niet echt wat jij eigenlijk wilt? Als je een keybord wil dat ongeveer speelt als een piano, zou ik voor gewogen toetsen gaan, dit zijn toetsen die wat zwaarder zijn. Op zo'n keybord lijkt het alsof je op een piano speelt. Een Yamaha electric piano http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTRPbJ8WYZ9m-BeOQy6ojDzb9rtpk0OR_i21hUVP_BaOFLL42vUBQ
Dit is een keybord met gewogen toetsen, deze vind ik heel erg goed! Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fraai geluid inderdaad en een erg fijne aanslag
kijk of je hem op een computer kan aansluiten. dan is het echt leuk!