Ik wil graag gaan schilderen met acrylverf, wat zijn precies de stappen die je moet ondernemen als je een tekening wilt maken daarmee?

ik zit onder de stress, en ontdekte onlangs dat toen ik gewoon wat (met mijn ogen dicht) op papier tekende met potlood en dat inkleurde erg rustig werd.. Toen kocht ik in het weekend een doosje acrylverf en wat penselen, omdat ik eigenlijk interesse had in schilderen. Maar ik wil wel graag weten wat de stappen zijn die je moet nemen bij schilderen met acrylverf.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5K

Het beste antwoord

Allereerst beginnen met het kiezen van het oppervlak waarop u uw acrylverf schilderen. Oppervlakken kan variëren van een doek op papier. Acryl verf kan ook worden gebruikt op vlakke oppervlakken zoals karton, hout en aardewerk.

Nadat gekozen op het oppervlak, zult u moeten beslissen of u een transparant of een ondoorzichtige medium van de verf willen. Acrylverf kunnen worden een van hen op basis van uw keuze. Vermeldenswaard is hier dat transparante mediums laat licht schijnen door hen, die op zijn beurt weerkaatst het oppervlak onder voor speciale effecten. Aan de andere kant ondoorzichtige mediums van acryl verf bestrijken het oppervlak volledig. How to Paint With Acrylic How to Paint With Acrylic

De volgende stap na het kiezen van het medium is om de verf te nemen uit zijn buis en te mengen in het water. Acryl verf hebben de mogelijkheid om volledig op te lossen in water. Deze verf kan bewegen ook zeer gemakkelijk en soepel als ze nat zijn.Als je wilt dat ze gemakkelijk te verplaatsen, voeg dan een kleine hoeveelheid water aan de verf, maar als u ze wenst te gebruiken als het water kleuren dan heb je te veel water toe te voegen.

Er zijn tal van voordelen als acryl verf worden gebruikt als het water kleuren. Ze kunnen transparant zijn waardoor ze toe te staan ​​hoogtepunten van de achtergrond van het licht. Als aquarellen, kunnen ze ook gelaagd op elkaar voor het mengen doeleinden. Ten slotte kan het toevoegen van veel water aan de acrylverf ze worden gebruikt als glazuur.

Als u wilt dat het uiterlijk van een olieverfschilderij, het gebruik van de acrylverf direct uit de tube te maken. Zijn dikke textuur helpt bij het herscheppen van het gevoel van een olieverfschilderij. Het is sneldrogend en lage kosten eigenschappen maken het een superieure vervanger van olieverf met absoluut geen compromis in de effecten sectie.

Als acrylverf drogen in een vlot tempo, zult u snel aan het werk voor het bijmengen. Incase u de werktijd te verlengen, kunt u altijd meng de acrylverf met een langzame droge middel dat kan worden gekocht bij alle kunstbenodigdheden winkels gemakkelijk. Je hoeft niet bij alle zorgen over de verf steeds dunne na het gebruik van de trage droge medium.Maar het mengen van water met acrylverf zal zeker maken dunne, samen met de uitbreiding van de werktijd. Incase je schilderen op een papier, is het best aangeraden om nat papier in plaats van de verf. Dit verhoogt de droogtijd, zonder dunner de verf veel.