Hond wordt midden in de nacht wakker en gaat dan blaffen en piepen.

Ze kan het blaffen en piepen uren volhouden!
We hebben allerlei benaderingen geprobeerd. Rustig , boos etc. Hebben jullie tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Antwoorden (5)

afmaken en winterjas van maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OMYGOD doe normaal
de hond positief benaderen. (zie positiefcoachen.nl)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien iets in de omgeving? Een standbeeld, of misschien heeft de hond dan nachtmerrie. Of hij mist jullie erg (zeer wss)
Je zal dan denk ik op een bepaalde manier afscheid moeten nemen wanneer jullie naar bed gaan, hiervoor kun je kijken op Google, hoe dat te doen. Anders Cesar van national geographic :p

Laat je hem uit voor het slapen gaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt mensen die met dieren kunnen communiceren en misschien kan je zo'n iemand vragen om de oorzaak.(Google kijken)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een pup is mist het zijn moeder/oude huis