Hoe kun jeen een oproep weigeren op je iPhone 4

Dus als je gebeld word. Als ik word gebeld dan moet ik net als unlocken dat blokje van links naar rechts verschuiven. Maar hoe weiger je dit? Soms belt iemand mij terwijl ik bijv geen tijd heb. Hem tijdens de oproep op stil zetten werkt niet en om nou op te nemen en dan gelijk op te hangen lijkt mij niet zo aardig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Druk op de bovenste knop. 1x is op stil. 2x is oproep weigeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! Dat was voor mij ook nieuw!

Andere antwoorden (2)

De aan/uit knop boven op je toestel 1x indrukjen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Das apart, bij mij werkt dat wel. Heb je je toestel gejailbreakt? Ik niet. Misschien dat daar dan het verschil in zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1x indrukken is op stil. 2x is oproep weigeren.
Hmmm ik kan gewoon kiezen voor opnemen of weigeren op het scherm! Ik weiger altijd dus via het scherm.