Speciale Wekker

Ik wil graag een wekker die het liedje rappers delight speelt, waar kan ik die vinden??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Koop een radio met mp3 speler en wake wake up functie, of een wekker met mp3 mogelijkheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Neem een goedkoop mobieltje, ze kunnen toch bijna allemaal mp3 ringtones als alarm afspelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op je telefoon kun je je wekker instellen en ook het geluid dat het moet produceren.

Ik heb bijv. een Nokia e72 en die speelt een beltoon af. Als ik wil dat het een liedje voor me afspeeld, dan moet ik dat liedje even op m'n telefoon zetten en instellen als alarm geluid.

Ook zijn er wekkers waar een cd speler bij zit. Misschien kun je wel instellen dat het de cd gaat afspelen. Dat weet ik niet zeker.

Ik denk dat andere ook met een goed antwoord zullen komen.

Sterkte bij je zoektocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon op je mobiel de wekker zetten en dat als muziekje doen