nee want je hebt er een nummer voor nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,
want dat is verbonden aan een nummer..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel, mijn vriend heeft het ook op zijn iPod touch, geen idee hoe. Het is dus wel mogelijk...

Toegevoegd na 1 minuut:
lees deze antwoorden nog eens door, er staan een paar nuttige bij:
http://www.goeievraag.nl/vraag/whatsapp-vinden-app-store-ipod.135264
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je volgens mij eerst jailbreaken ofso
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was er volgens mij eerst wel maar nu niet meer...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je kunt Whatsapp gewoon op je iPod downloaden, je moet dan alleen wel het nummer van je 'normale' mobiel invoeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe moet dat
Als je je ipod jailbreakt kan je via installous of dergelijke whatsapp gratis installeren. Alleen als je dan met itunes synct word het weer verwijderd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kon eerst wel, maar sinds een paar maand is hij niet meer voor de iPod touch verkrijgbaar..