Wie heeft er een ebike en wil iets van zijn/haar ervaringen vertellen? Welk merk, waarom, wat bevalt, wat niet? #durftevragen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Ik heb een Van Raam elektrische fiets, een driewieler.

De accu's zijn bij mij groot en krachtig, da's belangrijjk voor je te rijden afstand. Je kan hem gewoon in de garage op 220 aansluiten en dan laadt 'ie op.

Wel uitkijken bij sneeuw en ijzel, want je wiel waar de motor op zit wil nog wel eens wegslippen.

Voor mij bevalt 'ie enorm, want het vergroot mijn wereld. In plaats van alleen mijn tuin, kom ik nu door het hele dorp.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een Batavus E bike en eigenlijk ben ik daar alleen maar positief over! Het enige wat ik wel vreemd vind,is dat hij,als je hem niet gebruikt constant aan gesloten moet houden aan de oplader!