Levens/gedachte probleem

Iedere keer als ik iets wil kopen moet het de duurste zijn
En het beste zijn waarom weet in niet een voorbeeld
Gisteren is mijn pc muis kapot Gé gaan dus ik ging naar mediamarkt om een te halen zie ik een mooi muis voor 20euro maar daar naast een van 30euro die meer heeft en daarnaast een muis van 40euro die nog meer heeft zo ben ik door Gé gaan en heb ik een muis gekocht van 65euro dom hè hoe stop ik hier mee help

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Naar mijn idee is dat wat je schrijft niet dom. Vaak is de onbewuste gedachte dat iets dat duur(der) is beter moet zijn. In jouw voorbeeld gaat het om een computermuis waarbij het zo is dat de prijs hoger is naarmate de muis meer mogelijkheden heeft. Dat is voor mij een heel logisch gegeven. Als je tevreden bent met je aankoop en niet het gevoel hebt er meer geld voor te hebben uitgegeven dan noodzakelijk mag je genieten van dat wat je hebt gekocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je dit met alles ? Ik zou ook makkelijk 100 euro aan een muis uitgeven, maar boodschappen doe ik gerust bij de aldi hoor, als gamen/computeren een hobby is dan mag je gerust goed spul kopen