Is er een website waarop een lijst van alle soorten workshops en studiedagen te vinden zijn?

Het mag over zowel psychologie als crisiscommunicatie gaan, om twee voorbeelden te geven. Maar beperk jullie alsjeblieft niet tot die twee.
Ik heb geen zin en geen tijd om uren het internet af te schuimen op zoek naar een workshop. De workshops zijn liefst in België maar Nederland mag ook.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

De onderstaande links vond ik in 15 seconden.

Je zult er toch zelf even in moeten kijken want je zet er helemaal niet bij waar je ongeveer naar zoekt. Dus als iemand er al tijd in wil stoppen (meer dan mijn 15 seconden) moet je toch wel een beetje weten waar je naar zoekt.

de eerste link lijkt mij zelf toch wel aardig overzichtelijk
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel erg bedankt! ;-) +