Een vriend via internet leren kennen, wil 'm ontmoeten, maar de afstand is te lang..

Heej allemaal,
ik heb een vriend op internet leren kennen,
het klikte heel goed tussen ons, en heb intussen
ook al zijn msn en hyves, en weet al hoe hij eruit
ziet enzo. Maar hij woont in Heerenveen (Friesland)
en ik in Woubrugge (Zuid-Holland) ik zou hem echt
ontzettend graag willen ontmoeten, en andersom
maar.. we weten niet hoe ? De afstand.. ):
Heeft iemand een (leuk) idee ??

Toegevoegd na 2 dagen:
btw, ik weet nog niet zeker of ik 'm echt 'leuk leuk' vind,
ik zie hem nu nog gewoon als een hele goeie vriend (:
Het is ook pas net uit met z'n vriendin (die ik ook ken).
Haar heeft hij ook via internet leren kennen, en ook
al in rl (real life) ontmoet. Zij woont ergens in Groningen,
een stuk dichter in de buurt dus.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Overleg met je internetliefde of hij er ook voor voelt om het te overleggen met jullie ouders, wat jullie van plan zijn! En beide onder begeleiding van jullie ouder(s) een date realiseren! Mocht dit een succes zijn, dan zal de volgende date waarschijnlijk wel prive zijn tussen jullie! Maar neem msn en hyves niet serieus! iedereen kan alles op internet zetten wat hij/zij wil! ook opa va 80 kan zich voordoen als jantje van 13! foto's genoeg om van het www af te plukken!!!!!!

Ook op openbare plaatsen afspreken want op internet kan iedereen zich anders voor doen! Niet zomaar vertrouwen hoe lief hij ook doet! ja en hoe je daar kunt geraken is met bus ofzo. En zeker toestemming aan je ouders vragen.

Een leuk idee is volgens mij om eerst maar eens even een paar jaartjes te wachten tot je wat ouder bent. In de tussentijd kun je in je eigen vertrouwde omgeving omkijken naar een leuk vriendje. Die zijn er in Woubrugge ook vast wel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100