Claustrofobie

Hoe kom je af van claustrofobie? Ik durf hierdoor niet te vliegen (denk ik)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

gewoon doen, en proberen rustig te blijven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit probleem kun je bespreken met je huisarts, die je zal doorverwijzen naar een psycholoog of instelling die gespecialiseerd is in fobieën. Het is in de meeste gevallen goed te verhelpen. Bij vliegangst kun je ook een cursus vliegangst doen, volgens mij bij de KLM, maar ik ben bang dat dat niet goedkoop is.