Ik kom er maar niet uit is dit een zonnebril voor mannen of vrouwen?

Ik ben zelf een man maar weet niet of ik dit kan dragen ik heb er 3 foto's bij gedaan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.5K

Het beste antwoord

staat bij man en vrouw op elk een andere manier leuk. ik vind het voor man én vrouw. je moet hem gewoon dragen hoor. iedereen draagt het, of het nou een man of een vrouw is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

kan zowel door mannen als vrouwen gedragen worden.
13 jaar geleden
Ik vind dat je deze bril als man goed kan dragen.
Mooie bril trouwens............staat de poes ook leuk.

Toegevoegd na 4 uur:
Had antwoord gegeven via mobieltje. Leek op een poes (kat) met een bril. Zie nu dat ie gewoon op een tafel ligt.
"bloos"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iel vies mens