moet je je legitimeren als je iets wilt kopen bij een seksshop?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Antwoorden (3)

Volgens mij wel als je een dvd koopt maar speeltjes zit volgens mij geen leeftijd aan vast
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je mag namelijk pas naar binnen als je 18+ bent!
Vragen ze dan niet voor je ID, denken ze dat je die leeftijd al bereikt hebt en kun je alles kopen.
Maar weet van eigen ervaring dat je er niet inkomt onder de 18+, een meisjr wat ik ken werd er namelijk weggestuurd laatst toen ze niet oud genoeg was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als men twijfelt aan je leeftijd zal men vragen naar een legitimatie als je zaken koopt waarvoor een minimum leeftijd van toepassing is.