wat kun je allemaal doen met een dag pas van 10MB van tele2 prepaid dongel?

dus mijn vraag is hoelang kun je daar mijn surfen?

http://se.tele2.nl/mobiel-internet/prepaid.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10MB is niet veel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met 10mb kun je alleen mailen, zonder attachments. Voor noodgevallen dus.

Het beste antwoord

Dat ligt er helemaal aan wat je precies doet, als je hyves/email gebruikt is er niet veel weg. (5 uur gok ik) maar als je liedjes download kun je er ongeveer 2 downloaden voor het op is.