Ik kom heel vaak moeilijk uit mijn woorden, hoe kan ik dit verhelpen?

Is hier een cursus? Het gaat niet om stotteren. Maar gewoon je gedachte verwoorden is een probleem. Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Probeer niet te gehaast duidelijk te maken wat je bedoelt. Denk rustig na over wat je wilt zeggen, je zult zien dat als je rustig blijft, het steeds beter gaat! Ik spreek uit ervaring;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Spreek rustig met je hersenen erbij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij groep, je hoeft niet altijd je mening te geven. In 1 op 1 situaties. Vertel dat je er later op terug komt. Gebruik briefje met steekwoorden.