Muziekspeciaalzaak omgeving eindhoven

Ik ben opzoek naar een muziekspeciaalzaak in de omgeving van eindhoven. Ik heb wat apparatuur nodig voor mijn drumstel (vellen, pedaal, bekken), dit omdat ik over een tijd muziekexamen heb. Ik ben al bij de feedback geweest, hier hadden ze de apparatuur niet die ik nodig heb. Mijn vraag is dus of iemand een andere muziekwinkel of drumspeciaal zaak kent

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Mischien kan je Jac bogers drumspeciaalzaak in veldhoven proberen. Omdat ze gaan verhuizing/veranderingen kun je ze alleen email-en . Maar op de website staat wel wat ze allemaal hebben.

Toegevoegd na 21 seconden:
http://www.bogersdrums.nl/index2.htm