Een vierkant is ook een cirkel/rondje. Maar dan met vier hoeken. Daarnaast kennen de meeste aliens geen vierkanten, dus de kans dat je een vierkante graancirkel tegen zal komen is klein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meen je dat echt ????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De maker van de graancirkels hebben zich al lang bekent gemaakt
gewoon een graancirkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een graanvierkant!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog steeds een graancirkel. Dat is een begrip-op-zich geworden en er zijn er al plenty gemaakt in andere vormen. Nieuwe vormpjes zijn nodig om origineel te blijven, maar steeds nieuwe woorden verzinnen zou verwarrend zijn. En vermoeiend, maar dat zijn die cirkels sowieso.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hetzelfde als een rond blokje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een graankant
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ leuk bedacht..
Alien Stamp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net zoals een vierkante ronde tafel of een houten stoel van ijzer.
Kolder dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er naast de graancirkels ook andere vormen voorkomen, spreekt met tegenwoordig over 'graanformaties'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vierzijdige graancirkel.