In welk land is het zomers koud en 's winters warmer??

Heb ik heel hard nodig :$

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Antwoorden (4)

Alle landen onder de evenaar bijv. Australië

Toegevoegd na 16 minuten:
Als je nl zomer bedoeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zuid-afrika
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In geen enkel land. Wat wij hier zomer en winter noemen, is op het zuidelijk halfrond precies omgekeerd. Dus de winter in Zuid-Amerika valt samen met onze zomer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zomers is het overal warm maar het is wel zo dat het hier winter is en bij de landen onder de evenaar zomer is. Maar in zuid-Afrika is het bijvoorbeeld nooit echt heel koud
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan daar wel degelijk koud zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik daar was afgelopen zomer (in nederland zomer daar winter) was het snachts wel koud! Het was dan s' avonds rond een graat of 6 en het koelde steeds meer af.